Με ρωτάς πώς και είμαι «μόνος»


But if the while I think on thee, dear friend,
All losses are restored and sorrows end.
Shakespeare, Sonnet XXX

Με ρωτάς πώς και είμαι «μόνος»
κι εγώ σου μιλώ για τα ψεύδη
και τους εγωισμούς αυτού

που εσύ με αφέλεια ονομάζεις «έρωτα»
σου μιλώ για τις μύριες απογοητεύσεις
τα κίβδηλα συναισθήματα

της μίας μέρας, της μίας νύχτας
και της ώρας της κακιάς
και δεν ξέρω τι θα καταλάβεις αν σου πω

πως ένας καλός φίλος με καλύπτει απόλυτα
δεν θέλω άλλωστε τίποτε παραπάνω:
είναι ήδη παρά πολλά.

6 thoughts on “Με ρωτάς πώς και είμαι «μόνος»

  1. :-).. μα ένας καλός φίλος αντιπροσωπεύει, είναι και τα καλύπτει όλα… τουλάχιστον κατά την άποψή μου

    ή μήπως είμαι η πιο τυχερή γυναίκα στον κόσμο;

    Ο έρωτας ποτέ δεν τελειώνει… απλά συμπληρώνει μιαν άψογη φιλία

  2. Αχ, Σπυρούλη μου καλέ,
    εγώ θα σου πω πως θα περιμένω εκείνο το άλλο, το επερχόμενο ποίημά σου…

    Γιατί κάποτε τα έλεγα κι εγώ αυτά που λες. Ώσπου την έχασα (κοινή υπαιτιότητι) την μία καλή φίλη που με κάλυπτε απόλυτα (έλεγα) και δεν ήθελα τίποτε άλλο (το πίστευα). Και γιατί κάποτε ήρθε κι εκείνος ο έρωτας ο απαλλαγμένος από τα ψεύδη, τους εγωισμούς και τα κίβδηλα εφήμερα συναισθήματα… εκείνος ο έρωτας που ήρθε για να μείνει (απίστευτο!) και που έβαλε τα πράγματα στη σωστή τους θέση (δεν θα πω «ιεράρχηση», καθώς και τα δυο αυτά τα θεωρώ κορυφαία και αλληλοσυμπληρούμενα συναισθήματα για τον άνθρωπο). Και κατάλαβα πως όπως η υπέρτατη φιλία μπορεί να προδίδει και να προδίδεται, έτσι κι ο έρωτας μπορεί να είναι ειλικρινής και σοβαρός.

    Οπότε, επίτρεψέ μου να το περιμένω το ποίημά σου που δεν γράφτηκε ακόμη. 🙂

Σχολιάστε

