Ερωτική τοπιογραφία


Εγώ έχω δει παρθένες κι έχω ανοίξει
Το χνουδερό τους όστρακο να βρω το μέσα μέρος
Το μέρος της καταστροφής και του θανάτου.
Οδυσσέας Ελύτης, Ο μικρός Ναυτίλος

Θέλω να εξερευνήσω το κορμί σου
σπιθαμή προς σπιθαμή
μπρούμυτα να πέσω, στις λακκούβες του
και να χαθώ, χωρίς πυξίδα,
στους αχανείς τους πορτοκαλεώνες τους απέραντους
να εντρυφήσω ως μύστης θέλω
στα βαθιά κ’ ανήλιαγα φαράγγια του
να διαπλεύσω ακυμάτιστος
τους άγριους, τους υπόγειους ποταμούς του
όλα εκείνα τα σκοτεινά, τ’ ακλόνητα τοπία
που μαστίζει η φθονερή, η φιλήδονη
η ύπουλη υγρασία του θανάτου

Θέλω να εισχωρήσω
τόσο βαθιά
στην ενδοχώρα σου

που όταν βγω

να έχω γίνει εσύ.

nude

3 thoughts on “Ερωτική τοπιογραφία

  1. Συνεπαρμένη από το κάλλος που καταργεί το νόημα του «ανέφικτου», μια μόνο λέξη έχω τη δύναμη να ψελλίσω: ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

  2. χμμμ,

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΝΤΡΑΣ

    Ευνούχος κόρη σιμώνει ανώφελη
    που τη παρθενιά της, τρέχει μη χάσει
    δόντια βγάζωντας ανάμεσα
    στα αργασμένα της σκέλια

Σχολιάστε

