Με λένε δορυφόρο


Με λένε δορυφόρο.
Έχω ένα μικρό σύμπλεγμα (όχι αστερισμών).
Από τότε που αποκόπηκα από τον πλανήτη
(Ως κομμάτι άχρηστης και επιβλαβούς πέτρας).
Όλη μέρα περιστρέφομαι γύρω του.
Και αντανακλώ τις εποχές του.
Εγώ, δεν έχω εποχές, μόνο φάσεις.
Όχι, ούτε φάσεις έχω, μάλλον αφασικός είμαι.
Δεν έχω καν δική μου ζωή.
Το ξέρω, είμαι πολύ μικρός.
Από μόνος μου, είμαι ένα τίποτε.
Ελπίζω, ωστόσο, μια μέρα να με προσέξουν.
Πώς με θρέφει η προσοχή.
Και πώς μαραζώνω με την αδιαφορία!
Μάλιστα, μπορώ να πω ότι ζω μόνο γι’ αυτό.
Άλλωστε, ξέρω τόσο καλά να αντανακλώ!

Εσείς, τι λέτε;

7 thoughts on “Με λένε δορυφόρο

  1. Μα σε έχουν προσέξει καλέ μου. Τυφλώθηκαν προσωρινά με την τόσο δυνατή αντανάκλασή σου.

    Βλέπεις ασχολούνται με τις δικές τους φάσεις. Κι όταν σε χρειαστούν σε μιαν από αυτές… θα ξαναβρουν το φως τους ως δια μαγείας για να περιστραφούν μαζί σου γιατί τους συμφέρει. 🙂

Σχολιάστε

