Κυρία, ελέησον


The heart asks pleasure first,
And then, excuse from pain;
And then, those little anodynes
That deaden suffering.
Emily Dickinson

Πολλές φορές, μου έρχεται να σου πω:

«Σε παρακαλώ
Μη μου θυμίζεις ότι υπάρχεις
όσο σκοπεύεις να είσαι ανύπαρκτη για μένα

εκτός κι αν έχεις μία απάντηση
για τη σάρκα μου
δύο απαντήσεις για την καρδιά μου
και όλες τις απαντήσεις του κόσμου
για την ψυχή μου

γι’ αυτό κράτα το σπίτι σου
και τους φεγγίτες σου

γιατί κάποιοι άνθρωποι
δεν έχουν ούτε σπίτι, ούτε φεγγίτες
και το μόνο που ζητούν είναι το έλεος:

ελέησέ με με τη λήθη σου

Μετά θυμάμαι ότι σ’ αγαπώ
όπως και να ‘χει
και σιωπώ…

James – Getting Away With It (lyrics and video clip)

Lucio Dalla, Quale allegria (lyrics and video clip)

Σχολιάστε

