Το έγκλημα της απώλειας


What will survive of us is love.
Philip Larkin, An Arundel tomb

Ομολογώ λοιπόν το αδίκημά μου
ήμουν και είμαι άδικος μαζί σου
εγκλημάτησα γιατί αισθάνθηκα
εγκληματώ γιατί αισθάνομαι
είμαι άδικος επειδή μου λείπεις
εγκληματώ κάθε φορά που σκέφτομαι
ότι θέλω να σε δω ή ότι θέλω να σε βλέπω.

βάλτε με λοιπόν ισόβια
κρεμάστε με
στήστε με στα τρία μέτρα
βασανίστε με μέχρι θανάτου
(αν είναι δυνατόν, και τα τέσσερα μαζί)

ίσως έτσι να πάψω να σκέφτομαι
ότι μου λείπεις, ως γνωστόν
η σκέψη, ανήκει στον νου
και ο νους στο θάνατο
κι ας πίστευα πάντα
ότι το μόνο που θα επιζήσει από εμένα
–το μόνο που θα επιζήσει από εμάς–

είναι η αγάπη.

Nick Drake, Way to Blue (Lyrics and video clip)


Σχετικά ποιήματα

Σχολιάστε

