Η τελετουργία


Κάθε βράδυ στις οχτώ και για δύο περίπου ώρες γίνεται σπίτι μου μια παράξενη τελετουργία. Κλείνω τα φώτα και ανάβω τους μυστήριους και ψυχεδελικούς φωτισμούς μου. Βάζω στο πικάπ ένα μελαγχολικό δίσκο. Ανάβω κι ένα κερί.
Καλώ σπίτι μου ένα άτομο, εκλεκτή παρέα (πάντα είμαι εκλεκτικός στις παρέες μου).
Κάθε βράδυ κατά τις οχτώ και για δύο περίπου ώρες γίνεται σπίτι μου μια παράξενη τελετουργία. Κλείνω τα φώτα και ανάβω τους μυστήριους και ψυχεδελικούς φωτισμούς μου.

Τα πίνω με τον εαυτό μου.

[Αθήνα, 1990]

5 thoughts on “Η τελετουργία

  1. Παράθεμα: Πόση μοναξιά… « Greek poet

  2. Παράθεμα: Περί μοναξιάς « Greek poet

  3. Παράθεμα: Η μοναξιά (Κατερίνα Γώγου) « ΠΟΙΗΜΑΤΑ

Σχολιάστε

